Hola!! Demà dijous es continuaran les millores de l'hort i pati. Si vols ajudar, t'esperem a les 16.30 h. a la recepció de l'Escola. Pots venir amb la canalla! Gràcies. Comissió d'Espais Exteriors
Publica un comentari a l'entrada
Us presentem la nova comissió Família-Escola !! Aquesta comissió mixta, que es composa per membres de l’AFA i membres de l'escola, té p...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada